asparf.blogg.se

5

Publicerad 2013-09-24 04:08:39 i Allmänt,

satt med patrick och gjorde läxorna, kände mig så himla duktig. han har lite svårt att sitta still och verkligen göra det han sak men idag gick det som en dans! go patrick, gogo patrick!! medan patrick och jag gjorde läxan spelade heather cello, susan och matt lagade mat och carson kolla på tv. allt flöt på väldigt bra! vi satt ner vid middagen, lite crazy men det är det alltid. pratade om dagens "rose and thorne" vilket de ofta gör. rätt kul sätt att höra vad de andra gjort idag. ian kom hem någonstans i mitten av måltiden, små killarna hade gått. vi började prata om religion vilket var väldigt intressant. ian är kristen, susan tror något (skämt :ballbuddha) typ ont och gott, heather på positiv och negativ energi och matt tror typ på ödet. det var väldigt intressant faktiskt. jag åt min första riktiga donut vilket var HIMMELSKT! så himla gott fick lära mig "the real way" att äta donut. doppa i ett glas mjölk, som vi gör med kanelbullen i sverige. heather och jag satt sedan kvar i köket och pratade om tonårsgraviditeter (hon har en kompis, kompis något som var i hennes ålder,15, som är gravid) vilket var väldigt intressant. höra det från hennes point of view. amerikansk ung tjej vars föräldrar är rätt överbeskyddande när det kommer till just att se vissa filmer, prata om sex osv. här är det inget man pratar om. matt skulle visa en bild på sin brors brutna fot som han hade målat på. han hade målat en snopp/penis/kuk (vad ni än föredrar att säga) och heather fick nästintill inte se. hon är 15 år och det var en målad sak, inte en verklig! anyway, var skit intressant i alla fall. nu ska jag sova, har ingen aning om vad som händer imon, rätt kul att inte veta! kommer jag ha tråkigt kommer jag ha kul? you never know

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2013-09-24 15:00:52

Du skriver så bra! Saknar dig as mycket!!! Puss

Svar: åh tack fina du! saknar dig med, skype?
asparf.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela