asparf.blogg.se

6

Publicerad 2013-09-24 23:30:37 i Allmänt,

så patrick var inte så sjuk, han ville väl mest bara vara hemma.
men jag hade fått order av susan att han skulle spela matte spel på datorn och läsa, det ville han självklart inte - han ville spela minecraft...

vid lunch beställde vi chines, eller amerikansk version av kinesiskt. väldigt sött men gott. mm-hmm

matt har suttit hela dagen vid pianot, han har bestämt sig för att lära sig själv att spela. faktiskt himla mysigt att ha någon som sitter och klinkar på pianot medan man sitter ute i solen och läser.

carson och heather kom hemma, kolla lite på tv. sedan ville dem till kristall shoppen (typ mitt mest använda ord på denna blogg) så vi gick ner dit. carson spenderade 35 dollar på kristaller... rätt mycket pengar! men aja, han var nöjd.

lekte lite i parken. carson och patrick är bröder, alltså bröderbröderbröder. de slåss, säger elaka saker och ja ni vet. rätt okej en stund men efter ett tag så blir det lite frustrerande. något som är extra dumt är att jag dras in i det. typ patrick kan säga att jag är korkad och då säger jag att han är mer korkad. om inte det funkar så säger jag det på svenska och då tystnar dem alltid varje gång. POWER (note till mig själv: inte jätte snällt att vara elak mot barnen (det där sa sig själv) man skall inte ge igen med samma medicin eller vad man säger)

aja, nu ska vi äta och jag dör av hunger!

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela