asparf.blogg.se

6

Publicerad 2013-09-24 16:52:16 i Allmänt,

trodde jag skulle åka till marshalls idag, en stor outlet men icke sa nicke. patrick är hemma och är sjuk och susan har eränden att springa... jag blir hemma med patt. aja, dte är lugnt, men ändå
 
så idag tar jag hand om patrick, tvättar och gör iordning här hemma. vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag!
 
kanske hämta carson, för det ville han tydligen. så fin han är 
- eller så är han bara smart, för igår sa jag att om han går till skolan imorgon så hämtar jag honom så åker vi till kristall shoppen... 
 
vi får väl se, smart eller snäll? fortsättning följer dundundun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela