asparf.blogg.se

18

Publicerad 2013-10-07 04:56:25 i Allmänt,

så nu är denna dagen slut!

drar snabbt igenom vad som hände, mer utförligt kommer imorgon!

åkte från warwick tidigt imorse för vi skulle till kyrkan. det var blessing of the animals - så man tog med sig djuret man ville få blessed och så fick man det! så himla rolig ide, har nog aldrig krattat så mycket i en kyrka innan
efter det så kändes det som att bara dagen flög förbi. skypeade med mamma och pappa, skrev två rätt stora inlägg på bloggen, duschade, åt frukost/brunch kl 14, kollade på tv, gick sedan på bio med små killarna - såg cloudy with a chance of meatballs och den var så bra!!! faktiskt, eller jag tyckte den var himla bra. berättar imorgon varför. åkte hem, killarna la sig, kollade på les miserables med susan, heather och matt.

nu ska jag sova, sov så himla dåligt i natt. allt är så lyhört. (anna, köp öronproppar nästa gång du är på target!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela