asparf.blogg.se

10 - bildbomb

Publicerad 2013-09-28 17:46:55 i Allmänt,

så, har lite bråttom idag. ska åka till nyc och träffa matilda och elvira som är här några dagar. vi ska åka upp i empire state och vara turistiga! sen blir det middag med zarah och kanske några andra svenska tjejer som också bor här. trevligt!

jag ska göra ett inlägg där jag förklarar familjen för er. alltså vilka som är vilka! 


 
skype med denna blurriga fina vännen (rasmus för er som inte ser!) (och hans bror och hans kompisar)
 
 
carson och jag gjorde barkbåtar 
 
 
utmanade ödet i vattnet 

 
standard lunch
 
 
tänkte på elsa (mupp!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

asparf, Anna Sparf. 19 år. Bor i Nyack, USA tre månader fram över. Passar barn. Går ut med hundar. Bor på loft. Köper saker och ting. Läser. Allt! Här kommer jag skriva av mig lite tänkte jag. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela